Ahad, 20 Mei 2012

Hahaha...ade2 jelah...

Assalamualaikum...
hri ni , paper perikaunan...
bolehlah than ssh...
cekik drah jgak lah , tpi...
smngt aku berkobar bler aku tgk soalan2 perikaunan...
adelah jgak snyuman terukir...hehehe
tpi pahit umpama sayur petola...
hnye Allah je fham btpe ssahnye paper tdy...
tngah2 aku jwb soalan ni, adlah bdak ni ketuk2 kerusi aku mse ckgu sdang lena...
aku tolehlah , dy snyum..
aku fham mksd snyummn tu..
nk mntak jwbpn ye ??? aku tnye bdak tu..
dy angguk nak... aku bgi jelah...
wlupun x yakin...
klu slh kau jgn slhkn ak plk ea...
aku cme bg ape kau mntak..hehehe
xabes pk ak sal bdak tu, tulah kau...
keje main je...
dlm kls lain kali sriyeslah..
ni x , main2 lg...
kn dh xleh jwb papeer...hahaha
insaflah kwn..
aku bdak biologi ni yg lngsung x msuk kls perikaunan ni.
blh plk kn jwb tnpe tiru mne2 org...
mcm2lah umat skrng ni...:DD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan